- Wsparcie dla kadry merytorycznej – wsparcie mające na celu przygotowanie, poprzez podniesienie kompetencji lub nabycie kwalifikacji kadry merytorycznej do prowadzenia zajęć z uczniami, w tym o specjalnych potrzebach edukacyjnych m.in.: terapeuta VR, integracja sensoryczna, logopedia, chemia, programowanie i zastosowania komputerów, doradztwo zawodowe, dotyczące sztucznej inteligencji. Ukończenie studiów/kursów/szkoleń będzie prowadziło do podniesienia kompetencji zawodowych lub nabycia dodatkowych kwalifikacji przez kadrę merytoryczną.
- Zajęcia dla uczniów – zajęcia m.in. dydaktyczno-wyrównawcze, rozwijające zainteresowania: informatyczne ,z robotyki i programowania, plastyczne, teatralne, krawieckie, z szydełkowania, sportowe, teatralne, fotograficzne, sportowe, muzyczno-cyfrowe, językowe, matematyczne, polonistyczne, w pracowni ceramiki, turystyczne, kulinarne, rozwijające umiejętności przedsiębiorcze, umiejętności wystąpień publicznych i budowania argumentacji, a także zajęcia ekologiczne, prozdrowotne i dotyczące edukacji medialnej Udział w zajęciach wpłynie na podwyższenie kompetencji uczniów.
- Zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych - zakupione będą pomoce dydaktyczne, jako wyposażenie pracowni przedmiotowych, służące poprawie jakości warunków kształcenia, dostosowanie do wymogów zielonej transformacji, wsparcia uczniów ze specjalnymi potrzebami, a ponadto na zajęcia w projekcie. Dodatkowe wyposażenie wpłynie na lepsze zaspokajanie potrzeb uczniów/uczennic, w tym z niepełnosprawnościami. Stworzy odpowiednie warunki dla wszystkich uczniów/uczennic, z uwzględnieniem różnic w rozwoju i w uzdolnieniach.
Grupy docelowe:
Szkoły podstawowe:
SP 1, SP 4, SP 8, SP 11, SP 28, SP 35
Licea ogólnokształcące:
I LO, III LO