Rekrutacja 2025/2026
Terminy postępowania uzupełniającego:
- Składanie wniosków o przyjęcie: od 13 czerwca 2025 r. do 23 czerwca 2025 r., do godz. 15:00.
- We wniosku można wskazać tylko jedną placówkę.
- Wzory wniosku oraz oświadczeń potwierdzających spełnienie kryteriów dostępne są w zakładce „Pliki do pobrania” na stronie www.torun.podstawowe.vnabor.pl.
- Wypełnione wnioski wraz z dokumentami należy złożyć osobiście w placówce, która dysponuje wolnym miejscem.
Wyniki postępowania uzupełniającego zostaną opublikowane:
- 15 lipca 2025 r. do godz. 12:00 – lista dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
Potwierdzenie woli przyjęcia dziecka:
- Termin: od 15 lipca 2025 r., godz. 12:00 do 22 lipca 2025 r., godz. 15:00.
- Rodzice zakwalifikowanych dzieci muszą dostarczyć do szkoły wypełniony formularz potwierdzający wolę przyjęcia.
- Brak potwierdzenia woli w podanym terminie jest równoznaczny z rezygnacją z miejsca.
Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych w rekrutacji uzupełniającej:
- 24 lipca 2025 r. do godz. 12:00.
Przypominamy, że w postępowaniu uzupełniającym stosuje się odpowiednio obowiązujące kryteria naboru.
Lista przyjętych do klas I na rok szkolny 2025/2026
Lista kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych w postępowaniu rekrutacyjnym>>>
Szanowni Rodzice pierwszoklasistów,
informujemy, że elektroniczna rekrutacja do klas I na rok szkolny 2025/2026 rozpocznie się 7.03.2025r. (od godz.12:00), a zakończy 21.03.2025r. (o godz. 15:00).
Postępowanie rekrutacyjne będzie odbywało się z wykorzystaniem systemu informatycznego.
link do strony dotyczącej naboru:
https://naborsp-kandydat.vulcan.net.pl/torun/Files
Szczegółowy harmonogram postępowań rekrutacyjnych określa zarządzenie Prezydenta Miasta Torunia z dnia 30 stycznia 2025 r.
Zarządzenie PMT w sprawie terminów rekrutacji >>>
Można również kontaktować się z sekretariatem szkoły pod numerem : 56 6517220
Komisja rekrutacyjna,
Dyrekcja szkoły
Szanowni rodzice przyszłych pierwszoklasistów,
przypominamy, że po wprowadzeniu danych i wygenerowaniu zgłoszenia / wniosku o przyjęcie dziecka do klasy I , należy go wydrukować i dostarczyć do szkoły pierwszego wyboru.
Z tego obowiązku zwalnione są tylko osoby (rodzice/ prawni opiekunowie), które złożyły dwa elektroniczne podpisy na wspomnianym dokumencie.
Kryteria rekrutacyjne do klasy I w szkole podstawowej określa uchwała nr 551/17 Rady Miasta Torunia z dnia 23 marca 2017 r. w sprawie określenia kryteriów w postępowaniu rekrutacyjnym do szkół podstawowych dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły.