Rekrutacja 2025/2026

Terminy postępowania uzupełniającego:

  • Składanie wniosków o przyjęcie: od 13 czerwca 2025 r. do 23 czerwca 2025 r., do godz. 15:00.
  • We wniosku można wskazać tylko jedną placówkę.
  • Wzory wniosku oraz oświadczeń potwierdzających spełnienie kryteriów dostępne są w zakładce „Pliki do pobrania” na stronie www.torun.podstawowe.vnabor.pl.
  • Wypełnione wnioski wraz z dokumentami należy złożyć osobiście w placówce, która dysponuje wolnym miejscem.

 Wyniki postępowania uzupełniającego zostaną opublikowane:

  • 15 lipca 2025 r. do godz. 12:00 – lista dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.

 Potwierdzenie woli przyjęcia dziecka:

  • Termin: od 15 lipca 2025 r., godz. 12:00 do 22 lipca 2025 r., godz. 15:00.
  • Rodzice zakwalifikowanych dzieci muszą dostarczyć do szkoły wypełniony formularz potwierdzający wolę przyjęcia.
  • Brak potwierdzenia woli w podanym terminie jest równoznaczny z rezygnacją z miejsca.

 Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych w rekrutacji uzupełniającej:

  • 24 lipca 2025 r. do godz. 12:00.

Przypominamy, że w postępowaniu uzupełniającym stosuje się odpowiednio obowiązujące kryteria naboru.

Lista przyjętych do klas I na rok szkolny 2025/2026

Lista kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych w postępowaniu rekrutacyjnym>>>

Szanowni Rodzice pierwszoklasistów,

informujemy, że elektroniczna rekrutacja do klas I na rok szkolny 2025/2026 rozpocznie się 7.03.2025r. (od godz.12:00), a zakończy 21.03.2025r. (o godz. 15:00).

Postępowanie rekrutacyjne będzie odbywało się z wykorzystaniem systemu informatycznego.

link do strony dotyczącej naboru: 
https://naborsp-kandydat.vulcan.net.pl/torun/Files

 

Szczegółowy harmonogram postępowań rekrutacyjnych określa zarządzenie Prezydenta Miasta Torunia z dnia 30 stycznia  2025 r.

 Zarządzenie PMT w sprawie terminów rekrutacji >>>

Terminy postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzpełniającego, a także terminy składania dokumentów do klas I szkół podstawowych >>>

 

Można również kontaktować się z sekretariatem szkoły pod numerem : 56 6517220

    Komisja rekrutacyjna,
 
 Dyrekcja szkoły

 

Szanowni rodzice przyszłych pierwszoklasistów,
przypominamy, że po wprowadzeniu danych i wygenerowaniu zgłoszenia / wniosku o przyjęcie dziecka do klasy I , należy go wydrukować i dostarczyć do szkoły pierwszego wyboru.

Z tego obowiązku zwalnione są tylko osoby (rodzice/ prawni opiekunowie), które złożyły dwa elektroniczne podpisy na wspomnianym dokumencie.

Kryteria rekrutacyjne do klasy I w szkole podstawowej określa uchwała nr  551/17 Rady Miasta Torunia z dnia 23 marca 2017 r. w sprawie określenia kryteriów w postępowaniu rekrutacyjnym do szkół podstawowych dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły.

Uchwała jako załącznik.