Terminy postępowania uzupełniającego
Terminy postępowania uzupełniającego:
- Składanie wniosków o przyjęcie: od 13 czerwca 2025 r. do 23 czerwca 2025 r., do godz. 15:00.
- We wniosku można wskazać tylko jedną placówkę.
- Wzory wniosku oraz oświadczeń potwierdzających spełnienie kryteriów dostępne są w zakładce „Pliki do pobrania” na stronie www.torun.podstawowe.vnabor.pl.
- Wypełnione wnioski wraz z dokumentami należy złożyć osobiście w placówce, która dysponuje wolnym miejscem.
Wyniki postępowania uzupełniającego zostaną opublikowane:
- 15 lipca 2025 r. do godz. 12:00 – lista dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
Potwierdzenie woli przyjęcia dziecka:
- Termin: od 15 lipca 2025 r., godz. 12:00 do 22 lipca 2025 r., godz. 15:00.
- Rodzice zakwalifikowanych dzieci muszą dostarczyć do szkoły wypełniony formularz potwierdzający wolę przyjęcia.
- Brak potwierdzenia woli w podanym terminie jest równoznaczny z rezygnacją z miejsca.
Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych w rekrutacji uzupełniającej:
- 24 lipca 2025 r. do godz. 12:00.
Przypominamy, że w postępowaniu uzupełniającym stosuje się odpowiednio obowiązujące kryteria naboru.