Terminy postępowania uzupełniającego

Terminy postępowania uzupełniającego:

  • Składanie wniosków o przyjęcie: od 13 czerwca 2025 r. do 23 czerwca 2025 r., do godz. 15:00.
  • We wniosku można wskazać tylko jedną placówkę.
  • Wzory wniosku oraz oświadczeń potwierdzających spełnienie kryteriów dostępne są w zakładce „Pliki do pobrania” na stronie www.torun.podstawowe.vnabor.pl.
  • Wypełnione wnioski wraz z dokumentami należy złożyć osobiście w placówce, która dysponuje wolnym miejscem.

 Wyniki postępowania uzupełniającego zostaną opublikowane:

  • 15 lipca 2025 r. do godz. 12:00 – lista dzieci zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.

 Potwierdzenie woli przyjęcia dziecka:

  • Termin: od 15 lipca 2025 r., godz. 12:00 do 22 lipca 2025 r., godz. 15:00.
  • Rodzice zakwalifikowanych dzieci muszą dostarczyć do szkoły wypełniony formularz potwierdzający wolę przyjęcia.
  • Brak potwierdzenia woli w podanym terminie jest równoznaczny z rezygnacją z miejsca.

 Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych w rekrutacji uzupełniającej:

  • 24 lipca 2025 r. do godz. 12:00.

Przypominamy, że w postępowaniu uzupełniającym stosuje się odpowiednio obowiązujące kryteria naboru.